1.06.2016

Bıdı Bıdı

    Nasıl denir? 
''Bir acayibim'' desem değil. Boşluklarımdan telaşlanıp kendime ''tuhaf''' olduğumu ya da hissettiğimi söylemeyeli biraz oluyor. Zira öğrendim o ''bi tuhaflık''ın bir süre sonra geçip gittiğini; geçip gittiğini, bir daha gelmek üzere...
Ama nasıl desem; tıraş olsam, ilk beş dakika kendimi yakışıklı hissederdim hep, şimdi hissetmem. Bir dosta rastlasam şimdi sokaklarda, ona seslenmeye çalışmam. Bana dair beliren bir tatlı haber alıkoymaz şimdi beni, öyle sessizce iç çekmekten. Tedirginlik ya da telaş da yok içimde. Kartlarını yanlış oynamış bir iskambil oyuncusu gibiyim; içimde birazdan yenileceğimi bilmenin sıkıntısı. Masadan kalkıp gitmek, yalnızca gitmek içinse daha biraz vaktim var. Öyle ya; bizim şiirsel haller, şu dünyaya hiçbir zaman uymaz. 
    Şehrin kalabalığına girip sessizce, ''bu insanların acelesi nedir?'' desen, kim duyar seni? Ya da nasıl bu kadar çabuk alıştıklarını sorgulasan, seninle ıssız sokaklar dışında kim konuşur? Çoktan kaybolmuş bir şeyin peşine düşmüşüm. İnsan evladının çoktan mağlup olduğu bir şeyi arıyor gibiyim. Şöyle diyor bir fısıltı:

Dünya bir araya gelmedikçe, insan her daim yenilecektir. Ama dünya da, yaşadığın sokaktan başlar... 


Özlü sözler, boş laf, can sıkıntısı... Lakin Edip'in dediği geçiyor gönlümden: 
İnsan, sana güveniyorum. Saygılarımla...

Hadi biraz eğleniniz... 


2 yorum:

sercan durmaz dedi ki...

bıdı bıdılarınız da bile iyi bir yazı tadı var

Mert dedi ki...

''+da'' kelimeye bitişik olacak yalnız :)
Teşekkür ederim, yine beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...