2.02.2016

Yaşama Tanık Olmak Gerekliliği

Bazen bir konuşma havası içerisinde o anda yazdıklarımı, bazen günler önce bir kitabın boş sayfasına yazdığım yazımı paylaşarak bulunuyorum burada. Şimdi İstanbul'dayım, bir kütüphaneden birkaç tane kitap aldım ve geri götürmeyeceğim, bilmem anlatabildim mi...
Hava bahardan izlerle sardı her tarafı ya da biz öyle sanıyoruz.
Gel gelelim, ben suçlama yapan insanların üretimden yoksun olduklarını düşünüyorum. Hiçbirimiz zamandan ve mekandan bağımsız canlılar değiliz, eğer böyle olsaydı tadını alamazdık belki de hayatın.
Bir şeyleri bilme çabamızın ama bazı şeyleri kesin olarak asla bilemeyeceğimizin, hayatın tam ortasında dururken bir karar almak gerekliliğiyle içine düştüğümüz heyecan ve çelişkilerin güzel olduğuna inanıyorum.
Kendini ve yaşamını değersiz gören bir arkadaşıma demiştim, burada tekrarlamak istiyorum;
Yarın başına ne geleceğini bilmediğin bu hayatı sonlandırmamalı; ama iyi ama kötü senaryolar... Ama yaşama elden geldiği müddetçe tanık olmak gerektiğine inanıyorum. Tanık olmakla kalmayıp yaşamalı bu hayatı, yaşanabildiği müddetçe. Elbette bilirim yine de, ''coğrafya insanın kaderidir.''


Bu müthiş şarkı ile sonlandırıyorum, hoşça kalın...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...