5.02.2016

Bilmezdim

Bilmezdim...

Kaçtığım gerçeklerin, günün birinde en iyi dostlarım olacağını.
Babama benzemekten ne kadar kaçarsam kaçayım, bir yanımın hep o olacağını.
Tabiatıma dahil olan ''gariplik'' halini, sanılanın aksine olumlu bir şeye dönüştürebileceğimi.
Ailesi, maddi durumu ve arkadaşları konusunda hiçbir zaman sorun yaşamamış kuzenim gibi davranınca benim ailemin, maddi durumumun ve arkadaşlıklarımın düzelmeyeceğini.
Yanımda param olduğunda kendimle ne kadar konuşursam konuşayım, o parayı bir kitaba, sigaraya, içki ya da tiyatroya harcayacağımı.
Küçük bir çocukken karanlık sokaklarda, kendimi Harry Potter zannederek gezmemin, bugün içten içe hala olduğunu ve ölene dek olacağını.
Sahip olduğum en güzel şeyin, aslında kaçtığım gerçekler olduğunu
Sahip olduğum en müthiş şeyin, aslında beni oluşturan kusur ve meziyetler olduğunu

Bilmezdim...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...